måndag 1 oktober 2012

Video

Så, igår var slappdag. Satt för fan och kollade One Tree Hill hela dagen på datorn. Gjorde inget annat. Förutom att gå med hunden och käka mat. Haha, kollade även på Goal 2.

Dagen har väl varit helt ok. Skolan var lite seg, annars kul och hade en riktigt nice idrott med basket. Oj, vilken otur att jag inte ärvt mina storebröders talang. De tog ju SM-guld med sina basketlag i Stockholm, haha. Själv är jag så klumpig så ramlar efter en meter av dribblande.

I alla fall så ska jag mest ta det lugnt och skriva, samt att jag har gjort en video om mig och Malin, då vi hade en liten "webcam" och dansade. Haha, den är inte klar på långa vägar, men ska i alla fall visa henne "kladden".

Senare ikväll ska jag och pappa på bio, den nya Resident Evil. Den är 21.40 så kommer hem riktigt sent, men men.
preview
preview 2
preview 3
preview 4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar