söndag 28 oktober 2012

Summering

Okej summerar dessa två dagar lite snabbt hehe.
Lördag- vaknade sent och stack och handlade en massa tills kvällen. Sedan mötte jag upp med Ellen och Agnes i stan. Blev kolla i affärer och fika. Så himla gött. Åkte sedan hem, började fixa och duka. Sedan blev det duschen och fixa mig. Vid kl. 6 kom Ellen och Agnes, då blev det vitlöksbröd och lite snacks. Lina kom vid halv 7 typ och då började festen. Mamma och pappa stack då också och vi tjejer berättade läskiga historier och blev helt uppskrämda, haha. Dansade, hade på hög musik och hade kul som aldrig förr. Och åt chokladfondue, muuums.

Söndag- vaknade sent även idag och var fortfarande trött efter jag släpat mig upp. Åt frukost framför Det ljuva havslivet, nooostalgi haha, och satte mig sedan vid datan och skrev. Pallrade mig ut efter ett tag för att gå med Freja och la mig sedan i sängen och uppdaterade insta varje minut. Skrev sedan lite till och åt efter det mat. Sen gick jag ut och gick en runda på stan, typ vid 10-kvart i 11 helt ensam fyfan det gör jag inte om. Och nu ligger jag här i sängen, fryser ihjäl och håller på att somna haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar