fredag 19 oktober 2012

Fredaaag

Woop woop. It's friday, bitches.

^^precis så känner jag mig just nu. Glädjen är total och jag svävar på moln. Eller nä. Så, dagen har i alla fall varit bra med chill tyska, ännu softare svenska, matteredovisning, härlig lunchrast dansandes i klassrummet, sedan so som urartade och vi hade fest istället i mörker med en massa ficklampor, haha. Älskar min klass något otroligt!! Sista lektionen var mentorstid då vi bestämde klasströjor. Som sagt blev det inte det jag helst ville, men får nöja mig ändå haha.

Hängde sedan med Ellen och Lina hos den förstnämnde och hade som vanligt jättekul. Drog hem kvart i fem ungefär, och gick förbi stan för att boka Dance Central 3 som kommer in nästa fredag. Måste ju vara först, haha. Efter det hem och hjälpa mamma med maten, som sedan serverades. Muuuums. Nu sitter jag och skriver på ett oneshot som jag ska försöka bli klar med innan X Factor om tjugo minuter. GO J.E.M! Rösta på dem!! Hihi.

Annars blir det mer skrivande i kväll, hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar