torsdag 18 oktober 2012

Kul dag

Dagen har varit otroligt skön. Började med matte och sedan no, båda vilka gick supersnabbt. Åt sedan lunch vid halv elva för elva gick bussen till Varberg och gymnasiemässan! När vi väl kom fram hade det varit brandlarm i hela lokalen där mässan var och vi såg alla andra, som redan var där, ståendes utanför. Först trodde jag det var kö in, haha. Men tillslut kom vi in och då blev det att kolla runt, hälsade även på några av mina gamla klasskompisar som var där. Snackade jättemycket med Estetiska och Media lärarna och har till 99% bestämt mig för det. I alla fall så var vi klara där vid kvart i två och då gick vi för att samlas innan bussresan hem. Och då jag kom först fram till vår mentor fick jag pricka i alla. Så. Himla. Jobbigt. 42 stycken femtonåringar springandes runt, skrikandes deras namn. Ack ack. Men jag brukar göra likadant, haha. Ibland blir det bara kaos med våra två klasser. Bussresan hem var i alla fall riktigt soft och somnade även, haha.

När jag kom hem tog det någon kvart innan Malin också kom, och vi spenderade eftermiddagen snackades om grejer som hänt sedan vi sist sågs och det blev många fina skratt. Kommer bli så grymt att gå i samma klass som henne i gymnasiet...

Jag tränade i alla fall Zumba vid 7 och i en timme. Så jäkla roligt. Kom hem, åt kesella och drack proteindryck. Sedan blev det dator i sängen för jag ska fixa en massa videos. Åh vad jag väntar tills gymnasiet, kan jag trixa med film på skoltid, hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar