torsdag 11 oktober 2012

Hakunah Matata

Fråga inte mig om min hundrapoängs rubrik. Är bara i helt galet humör just nu. I alla fall så har jag idag varit i skolan, ätit churros, tränat Zumba och INTE pluggat No. Skolan gick bra, allting flöt på, blev klar med alla matteuppgifter i förtid och no:förprovet blev klart. Började se på Schindlers List på SO:n och jag som sett den många gånger förut tycker fortfarande den är lika bra. Hade sedan musik hela eftermiddagen och det var för en gångs skull jättekul!

Imorgon ska jag och Lina skugga på Hantverk/Frisör mellan 9-12 så missar alla förmiddagens lektioner och kommer sen i tid till att titta klart på Schindlers List, hehe. Det ska bli riktigt spännande, då jag inte är ett dugg intresserad av styling(JAG SUGER PÅ DET) men följer med på grund av Lina. Vill inte ha henne där ensam, haha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar