söndag 14 oktober 2012

Sa ju varannan dag

Jag ska bättra mig, jag vet. Från och med idag svär jag på att blogga minst en gång varje dag. Det låter väl bra?

Gårdagen var bäst och spenderades hos Malin. En massa snacks, skratt och två filmer, båda som jag sett innan. 21 Jump Street och Hangover 2. "Great! Nobody cares." blir kvällens quote och efter vi sett på filmerna blev det planering och skratt.

Vaknade vid elva tiden idag och åt frukost och kollade lite Degrassi. Sedan stack jag hem, gick med Freja och satte mig sedan och skrev lite innan jag pluggade, och skrev igen. Nu har jag gått med Freja igen och ska strax äta middag. Söndagar är ju så roliga, haha. Imorgon blir det NO-prov och då ska jag sätta det! Haha, man får väl hoppas att det går bra, vilket är högst omöjligt.

Kvällen ska i alla fall spenderas med en go film och morötter, haha. Nu börjar jag igen. Så vänta er att få en massa träningsinlägg. (Kanske inte imorgon för då är min vilodag, hehe).

asgammal bild på mig sedan 2010. känner ni igen mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar