lördag 29 september 2012

Karlskrona

Hallå där!

Nu är jag i Karlskrona, eller har varit sedan 6-tiden igår. Vi kan väl börja därifrån? Först skola då, inget speciellt, bara matte-redovisning och en skämtsam lunch. Snackade en massa med mina fina klasskompisar jao. Spelade även lite Slender i helmörker i klassrummet. Ojojoj så rädd man blev. I alla fall gick jag sedan tidigare från sista lektionen, mentorstid, för att jag skulle ju åka iväg. Så kom hem och hann packa ner min dator, sedan stack vi. Åt lite godsaker under vägen och åt även middag på MAX, haha, bra middag. Sedan checkade vi in på hotellet och bara tog det lugnt. Kollade även på film, Snow White and The Huntsman, riktigt bra!

Idag har det väl inte hänt så mycket. Vaknade, gick upp och duscha, åt en riktigt god frukost, fast ganska onyttig haha. Nu sitter jag och väntar på mamma och pappa som är ute med Freja, sen ska vi åka och hälsa på Alex. Senare blir det kanske bowling, och sist restaurangbesök innan vi åker hemåt.
omfg jag är så sexig
osminkad och glad och håret flyger
men rosa också
vår present till alex som inte dricker alkohol, hahahahah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar