måndag 3 september 2012

Adjö

Idag har då min andra halva åkt iväg till Tyskland i tio dagar... Hennes skola, min förra, har ju ett utbyte med tyskar på en skola där så nu ska de åka dit och vara där. Kommer sakna henne något otroligt och känns redan tomt utan att kunna snacka med henne på något sätt. Kan ju inte messa eller ringa då det kostar... Så har försökt att ja, fokusera på mera positivt, haha.

Första skoldagen för veckan nu då, var riktigt på väg att somna under näst sista lektionen , herregud vad svårt det är att hålla sig vaken + att vår vikarie gick igenom sådant man redan kunde. Hade inget speciellt idag i skolan precis utan det gamla vanliga, det enda som kanske skiljde sig var att vi hade våran nya vikarie i engelska eftersom vår vanliga lärare ska vara borta ett tag...

Efter idrotten, som var sista lektionen, stack jag till stan och mötte upp med mamma. Rent impulsivt satte vi oss bara på Hello och beställde varsin smoothie som var himmelskt god. Mer av sådant önskas.

Kom hem, satte mig med svenska-läxan som blev klar snabbt, sedan vid datan igen och efter det middag. Nu ett snabbt blogg-inlägg och sedan träning. Ska väl försöka skriva ikväll också, så får jag se om jag kommer någonvart, haha.

saknar dig, gumman 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar