fredag 21 september 2012

Trevligt

Förlåt för ingen uppdatering igår, men mådde helt enkelt sämst. Blir visst bara värre och värre så tur det är helg och studiedag på måndag så jag slipper missa mer skola. I alla fall, igår låg jag mest i soffan och vilade, jobbade även lite matte och svenska. På kvällen hyrde mamma tre filmer och köpte lite godis till henne, mig och pappa. Såg på den kvällen The Avengers, typ min femhundrade gång, och lika bra var den nu. Kunde inte sova sen då jag hostade så mycket så låg och skrev fanfic på mobilen, haha.

Idag vaknade jag ganska tidigt, gick upp och åt frukost till Grey's, sedan blev det lite svenska till och bråk med pappa om skolarbetet. Argh, tror han bestämmer allt bara för han är lärare. Till lunchen såg vi i alla fall på The Woman In Black och kan säga att jag aldrig varit lika rädd förut. Brukar klara av både skräck och thriller filmer galant men denna var den värsta jag sett. Rekommenderas starkt om du gillar spökfilmer. Nu sitter jag med både svenskan, mina berättelser, och youtube då jag lyssnat sönder på One Directions "läckta" nya singel. Hörde den vid lunchtid igår och blev helt kär. En av tumblr bloggarna jag följer hade lagt ut den så faktiskt var jag en av de första som såg den. Haha, illegalt typ. I alla fall längtar jag så himla mycket tills deras album kommer ut! Kan inte alls vänta. Får väl hoppas det blir läckt också haha.
Mmmm
fick i alla fall på mig en vanlig tröja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar