söndag 9 september 2012

Grym kväll

Har haft en riktig härlig kväll med underbara kompisar. Började att möta upp med mina vänner på Stora Torg och gick sedan vidare och kollade på lite uppträdanden. Kollade på våran klasskamrat ett tag innan vi gick vidare till andra föreställningar. Snackade lite med andra vi mötte och sedan skulle de hem så jag ringde mina föräldrar som var också på stan med kompisar och var med dem ett tag. Hann även med en fika på Espresso House sen kvällstid och drog sedan hem. Kom väl hem vid halv tolv och då drog jag raskt av mig mina högklackade skor som hade riktigt känts att gå i. La mig ner i sängen fortast möjligt och började sedan skypa med bästis. Saknar henne som attan... Gött att ha henne tillbaka på svensk mark på torsdag.

Imorgon väntas Väla med samma kompisar som i kväll. Ska bli så fett grymt.


suddig bild på min outfit, hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar