tisdag 11 september 2012

Coolt

Dagen har börjat långsam och slutat snabb. Först skola med bild som första lektion, gick faktiskt bra för en gångs skull och hade sedan tyska där man ja, inte gjorde så mycket. Chill-tyska ska det få bli kallat från och med nu. Efter det svenska-prov om dikter och begreppen man använder, gick jättebra! Sedan lunch och rasten där spenderades med Lina i klassrummet tittandes på youtube-videor, ah, bäst. Efter det Engelska där jag mest chillade då det var superenkla uppgifter, kan man inte få svårare. Detta kunde jag i femman, haha. Sedan No men vi hade matte istället och jag drog tidigare för att hinna möta upp med min kära vän Mia som också var i stan. Vi drog runt, skojade, var våra vanliga jag(fangirls) och längtade efter att få köpa kläder. Sedan stack jag hem, åt middag och drog sen till träningarna. Först Cxworks och sedan Aerobic Dance, hur kul som helst!

Nu har jag fått i mig en proteinshake och ska snart kolla fotboll, Sverige-Kazakstan, heja Sverige!

hann besöka paris oxå. 
saknar min lilla speciella bästis <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar