måndag 17 september 2012

Utvecklingsamtal

Varit mycket i skolan idag och kan börja från början med mentorstid. Gick igenom lite grejer då och snackade även med Anzo om en grej på rasten mellan den lektionen och NO:n. På no:n just så hade vi powerpointen framme och snackade om den, sedan engelska och kan redan allt så satt mest och hjälpte till om någon behövde få något förklarat. Hade sedan lunch då jag åt sallad och någon falukorv, sparade mitt kolhydrats-intag tills spagettin ikväll. Sedan Matte då vi inte hittade våra lärare då vi behövde hjälp, snackade även med Anzo sista minuterna av lektionen och kom sent till idrotten. Fast vi skulle springa Alerundan tre gånger så det blir 3 km. Sprang det och slutade sedan. Men skulle ha utvecklingssamtal så fick sticka tillbaka till skolan och möta upp med min mamma. Samtalet gick riktigt bra och cyklade sedan hem med henne. Nu sitter jag och har käkat päron och den sista chokladen och ska snart börja skriva på ett nytt fanfic som jag har en massa ideer till, jättekul!

Sedan blir det Body Step, otroligt kul, och ska också kolla X Factor ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar