söndag 16 september 2012

Slapp-dag

Söndag har fått ett nytt namn. Slapp-dagen! Sitter och käkar choklad, skriver på mina två bästa fanfic, dricker cola och laddar ner filmer och tv-serier tills kvällen. Helt enkelt hundra procent slapp.

Gårdagen var riktigt grym också, var ju hos bästis. Vi gjorde videos, snackade om våra boys, kollade på film och käkade pizza och popcorn. Gött gött gött. Ska väl se om det blir på lördag vi ska träffas nästa gång eller om vi hinner någon gång i veckan, saknat henne otroligt mycket som sagt.

Angående annat så är jag jätte orolig just nu. Snackade ju med kuratorn i fredags som nu har snackat med min mentor. Så på måndag morgon ska jag snacka med min mentor om detta... Kommer ärligt talat dö, hatar att se på någon när jag pratar om något sådant här "dåligt."


drunk duckface

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar