söndag 23 september 2012

Domedags-moln

Jaså, det har äntligen blivit lördag. Fast inte. Nu när jag skriver är det ju söndag. Jaja, dagen har varit avslappnad och ganska chill. Vaknade vid tio-tiden, gjorde frukost och kollade Harry Potter och den flammande bägaren. Skrev sedan lite och efter det gick jag ut och köpte en ramlösa och lite choklad att trösta mitt sjukliga jag med. Gick sedan ut med Freja med pappa och träffade kompisar på vägen som jag stack hem till en stund och åkte hem efter någon timme då min sjukdom satte stopp för mer umgänge. Väl hemma kollade jag på The Dictator för tredje gången, nu med mamma och pappa, och åt sedan middag. Efter det satte jag mig vid datan igen och skrev på mina fanfics. Jobbigt jobbigt, men roligt att komma någonvart. Sedan fick jag lägga mig, men kunde inte somna så fick plocka fram min mac, haha. Så nu vet jag inte vad jag ska göra. För sent för att kolla på film.

I alla fall, angående rubriken. Det brann ju i hamnen på fredags kvällen, typ natt menmen. Och det har fortsatt under dagen. Tror inte det slutat. Så åkte ut till den närmaste platsen man FICK kolla ifrån och tog lite foton där, hehe. Sedan uppmärksammade jag en högst ovanlig grej, och väldigt läskig. Runt om staden låg det och lurkade stora mörka domedags-liknande moln. Var otroligt mardröms-likt och ja, blev ärligt talat rädd att det skulle hända något. Brandröken som uppstår vid branden är ju livsfarlig att andas in och vid någon tid under dagen var det risk att den skulle komma in över staden så man är ju rädd. Plus att under natten vet man aldrig vad som händer, så det första jag kommer göra imorgon är att kolla nyheterna, haha.
såhär glad blev jag när jag fått min choklad
this is some scuurrry shit
oh hell naw
yolo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar