fredag 14 september 2012

Mmmm

Har haft en ganska så omtumlande dag och slutar det med att ha en lite myskväll med några vänner. Kan börja från början...

Skola först, och då var det tyska som var första lektionen. Hade glömt att vi hade läxa men klarade det bra ändå. Sedan svenska då man skrev sin sista dikt och motiverade den, gick finfint. Gick lite tidigare från den lektionen då jag skulle *insert hemlig grej* med Lina och kom lite sent till matte som var nästa lektion men visade upp "lapp" för Anzo som godtog den, hehe. Hade sedan lunch då jag bara åt macka, var ju soppa så inget gott. Sedan lite snack med Lina och efter det SO och nutidskryss. Sista lektionen mentorstid då vi skulle snacka i enskilda klasser, alltså min klass för sig och 9D för sig. "Råkade" tjuvlyssna lite på vad de snackade om då vi stod och väntade på vår tur och hehe, sedan när vi kom in fick vi (skryt) otroligt beröm från våra mentorer om att vi i 9A var så otroligt bra. Guldstjärna till oss, haha!

Kom hem efter det, lade mig ner i soffan direkt och kollade då på Gossip Girl. Helt fast i programmet nu, ska börja se från början imorgon tror jag. Sedan drog jag och köpte lite godis och choklad till ikväll. Så snart blir det pizza med mamma och pappa och sedan ska några vänner komma över så ska ha myskväll med dem. Blir gött efter denna dåliga dag för mig, började nästan gråta i skolan för fan. Åh herregud, måste stänga inne känslorna bättre, ciao!
GODIS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar