söndag 9 september 2012

Väla

Idag har jag då varit på Väla med mina kära kompisar. Hade fått ca 700:- från min mamma att ha med till kläder, men köpte för bara 280 kronor. Köpet kommer i ett senare inlägg så ni får vänta.. I alla fall, började med att gå runt lite, göra en liten tävling med att man skulle välja två olika outfits(skor, jacka, allt) på utsatt tid. Det var helt galet kul! Lyckades faktiskt ganska bra tycker jag, haha. Hittade då ett par shorts som var gudomligt snygga och som jag ska se finns här i Halmstad. Sedan åt vi där, jag tog pizza, Agnes och Lina sallad och Ellen pasta med kyckling. Tjockis här ja. Gick lite till sedan, jag köpte mitt "köp" och efter det åkte vi hem igen. Allt som allt var vi där i fyra timmar. Inte så mycket men mer tid någon annan gång.

Ska nu här hemma rensa min garderob. Gud vet hur mycket kläder jag INTE använder. Ska väl ge dem till någon kompis sedan, de är ju fortfarande snygga men jag använder bara inte dem. Klart slut.

Visar bilder senare i kväll på mitt köp, ska fokusera på min garderob nu så orkar inte ta några "new in-bilder" som jag kallar det, haha.
today's

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar