torsdag 13 september 2012

Glömt

Ojojoj, har inte ens tänkt på att blogga på hela dagen, förlåt förlåt förlåt. Men har haft lite andra grejer att tänka på...

Var ju i skolan idag och ja, bestämde tid hos kuratorn imorgon så hoppas det går bra. I alla fall, först två timmar NO, då vi hade matte istället för NO i onsdags och bytte då. Så långtråkiga två timmar blev det i hörsalen fast tur att man har riktigt sköna stolar att sitta i. Nästan så man somnar. Efter det SO och hann leta upp lite fakta till min uppsats som jag ska skriva. Efter det lunch, lite snack med kompisar och sedan musik där vi kollade en film om Mozart, som jag redan sett i min förra skola... Gick i från tjugo över ett, ungefär en och en halvtimme innan vi slutade, för att mamma skulle hämta mig så skulle vi till läkaren för ja, jag skulle ju ta spruta. Gjorde satans ont då hon stack in något som inte var själva sprutan men det gick över efter en tio minuter. Stack sedan till Riccardos med mamma och åt himmelsk glass, mums. Sedan hem där jag satte mig och började ladda ner Superbad, kände för att skratta lite, hehe. Så gjorde lite videos så länge och sedan blev det pannkakor, ännu godare! La mig sedan i sängen och kollade på Superbad, sedan ut med hunden och nu sitter jag bara här och ja, softar lite, medan jag väntar på att min nedladdning av Gossip Girl ska bli klar så jag kan se ett avsnitt, har ju börjat kolla på det nu efter att jag sett en massa repriser på tv. Haha, lite sen kanske, men men.

Imorgon blir det skola, kuratorbesök då, och sedan träning. Chill kväll väntas efter det. Fredag ju!
awkward smile

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar