fredag 7 september 2012

Tips?

Innan jag börjar förklara rubriken kan jag gå igenom skoldagen lite snabbt (om det nu går)...
Kom till skolan vid tio i åtta och hade då fått skjuts av mamma, och jag och Julia som var typ helt ensamma på skolan, drog till vårt klassrum, fick nycklarna och stängde in oss där. Det vi gjorde var att fixa det sista med kläderna och håret till skolfotot, sedan drog vi ut igen och mötte upp med resten av klassen plus hjälpte dem att fixa sig. Sedan till rummet där fotot skulle tas och först gruppfoto som jag tror blev väldigt bra och sedan enskilda. Jag som har dålig självkänsla blev ju helt blyg när han började mitt i allt säga att jag hade ett fantastiskt vackert leende, vad ska man svara? åh tack eller va? Nej, han var säkert bara snäll, haha. Sedan hade vi då svenska och gick igenom dikterna vi ska göra och jobbade lite också, sedan matte och redovisning i smågrupper, gick finfint fast fick stressa lite i slutet för att hinna med haha. Efter matten lunch och kolla på skolans "Happy Friday" uppvisningar, jättekul! När lunchen var slut hade vi SO och gjorde nutidskryss sedan på mentorstiden, sista lektionen, gick vi igenom utvecklingsamtal och hur vi skulle gå till väga och sådant...

minibild på min helt underbara klass. love you all <3 
Så när jag kom hem satte jag mig och började ladda ner The Avengers för att titta på ikväll, ska senare cykla och köpa lite gott till filmen. Men tänkte ha några mer filmer bara att se på ibland, så jag undrar om ni häftiga människor har några tips på filmer man kan ladda ner? Alltså de som kommit ut på DVD. 

Annars om vi inte ses i Halmstad City när jag kommer med en godispåse så slänger jag in ett till inlägg senare ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar