torsdag 6 september 2012

Hey

Hej! Dagen har varit kul, men väldigt långsam tråkigt nog. Började med matte och no på förmiddagen och det gick ju segt men blev i alla fall klar med uppgifterna i matten. Sedan SO då jag mest satt och arbetade om miljöproblem... Efter det lunch och då var det soppa, hatar ju varenda en så åt bara lite plus ett knäckebröd. Lunchen gick förbi snabbt och sedan var det musik som gällde från kvart i ett till kvart i tre. Sjöng, hade roliga leker och tittade youtube. Riktigt roligt idag, förutom när vi spelade på gitarrerna. Jag. Hatar. Gitarrer. Cyklade väl hem så snabbt jag kunde och vad är det första jag gör när jag kommer hem? Provar kläderna jag ska ha på skolfotot imorgon! Vi ska ha ett speciellt tema som ni, mina underbara läsare, inte får se förens efter skolan. Kan säga att jag ser väldigt tuff ut i mina kläder. Eller kanske professionell?

Idag ska jag ta det lugnt, gå på Zumba och bara slappa. Inga läxor har vi förutom verb i engelska men ja, de kan jag redan. Så bara att chilla.


jag och min häftiga pälsboll, erkänn hon är en riktig supermodell? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar