onsdag 26 september 2012

Gött

Jo, skola idag då. Först syslöjd då jag stickade och var allmänt trött. Somnade nästan och ögonen var helt röda. Hade sedan svenska då vi gick igenom texten igen och jag ville bara börja skriva, men läraren höll kvar oss jättelänge... Efter det blev det SO som inte blev mycket arbete till. Haha, tog en massa foton med Agnes och Lina istället, kul kul! Sen lunch och efter det Idrott som jag inte kunde vara med på eftersom jag fortfarande är lite sjuk. Hade sedan tyska och fick världens överraskning då jag fick göra provet, så gick säkert jättedåligt på det...

Kom hem vid tio över tre typ och fick reda på att träningen min var inställd, så väntade på Ellen hemma istället. Hon kom typ kvart över fyra och vi fikade lite och snackade en massa innan hon skulle iväg till sin kör. Åt då middag och satte mig sedan vid datan och skrev. Har nu börjat på ett härligt oneshot jag ska skriva klart imorgon. Nu blir det väl bara att chilla innan läggdags, måste gå igenom läxan till imorgon också, hehe.


so-lektion i ett nötskal
tycker att vi för söta
puss och kram
sexy bitches
tycker om er 
fint
här kommer julleeee
åhja en till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar