onsdag 5 september 2012

Mysig eftermiddag

Har precis kommit hem efter både en soft skoldag och en runda på stan med mamma. Skolan var väl som vanligt, fast lite extra rolig då vi mest bara hade chill-lektioner plus att jag klarade av i alla fall att sticka lite, haha. Brukar vara grymt dålig på att sticka i vanliga fall. Hade friidrott på idrotten vilket var riktigt nice, men nu behöver jag ta tag i att springa. 9.03 på 60 meter, inte acceptabelt. Det hade jag i sexan.... Fick i alla fall 4.10 på längdhopp så det var väl bra. Skulle haft tyska(sista lektionen) efter idrotten men då vi kom till klassrummet fick vi reda på att den var inställd så glada åkte vi hem. Eller i mitt fall, till stan. För jag hade snackat med mamma om att köpa en ny bh för ja, en av alla mina gick sönder och jag kände att jag behövde köpa något nytt. Så efter vi köpt den gick vi runt lite och kollade på lite kläder, ska till Väla i helgen och ska då få pengar av mamma för att köpa några kläder vi såg. Efter det käkade vi en varsin bakelse och varm choklad på Roberts Coffee sedan stack jag med henne och handlade lite till middagen ikväll. Fick som jag ville då vi köpte wokade grönsaker och stora majskolvar. Mums!

Ingen träning för mig ikväll i alla fall. Den jag brukar gå på var inställd, precis som min sista lektion, och jag ska försöka ta tag i musikläxan.


lilla jag idag. faktiskt första gången på typ ett halvår jag har på mig rosa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar