torsdag 27 september 2012

Bara jag som missat regnet?

Känns som det i alla fall. Alla klagar på att oj, vad det regnar, det regnar så mycket, men jag har inte ens sett en regndroppe falla idag. Just my luck, typ?

I alla fall, skoldagen var lång och ganska tråkig. Hade först matte då vi gjorde klart uppgifterna tills redovisningen imorgon, sedan no och läxförhör om fotosyntesen och cellandningen, gick bra tror jag, hah. Sedan hade vi SO då jag, Amanda och Sara kollade på The Vow då vi var klara, så gött asså. Lunch efter det och lite knasigt med mina underbara vänner. Sedan musik och kolla youtube och spela blues på gitarr. Argh, hatar gitarrer... Kan man inte få spela piano istället? Vidare då, så gick jag sedan till Halmstad Teater då min lilla bästis hade sagt att de skulle sluta halv 3 så jag tänkte jag kunde hinna säga hejdå innan jag åker iväg imorgon, men icke, då hade de redan åkt och jag hade gått en omväg i onödan :( Väl hemma satte jag mig vid datorn, gick igenom so-arbetet en sista gång och skrev en massa efter det. Tränade även sen och gick jättebra! Första gången på två veckor då jag varit sjuk så kunde ju såklart gått bättre men för att ha slappat så länge så ja. Sedan har jag mest bara chillat och gjort ett träningsprogram och matprogram med pappa. Nu behövs det verkligen att ta i, Andrea lilla. Winter 2013 haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar