fredag 7 september 2012

brb gråter

Åh, herregud. Jag skulle bara få lite inspiration till mitt fanfic jag skriver nu (handlar om död) och så gick jag in på youtube och kollade sådana där R.I.P videor och herregud, tårarna bara strömmade ner. Har inte gråtit sådär mycket sen i oktober/november/december 2011... Okej, det var inte alls lika mycket nu som då, det är två helt olika händelser, men ändå. Jag kände inte ens personerna men ändå satt jag som en litet barn och grät. Hur jäkla(får man svära)sorgsna videor som helst...

Jaja, vidare till  glada saker!
Är uppbokad hela helgen, imorgon bitti träning, sedan skrivning och på kvällen ut på stan med vänner!
Söndag till väla med kompisar och sedan läxa på kvällen,  yaaah!

jag just nu, har visst klätt upp mig för kvällen i väntan på skypedejt med min bästa vän! logga in någongångggg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar