måndag 10 september 2012

Ännu en skolvecka

Då var det dags för fem nya dagar i skolan. Men dagen har i alla fall varit lite rolig. Började med matte, sedan en liten rast och efter det engelska. Chillade mest dessa två lektionerna men ändå gick de otroligt långsamt. Sedan lunch och på rasten där så dansade jag, Julia och Lina i klassrummet. Hur kul som helst! Sedan NO där jag höll på att somna och sist Idrott där vi hade friluftsliv och fick sätta upp ett tält i hettan. Var ju otroligt varmt och kvavt idag, svettades bara av att gå ut.

Gick efter skolan till stan och köpte lite fina grejer som jag ska visa upp senare. Ska snart käka middag och sedan dra på träning, även svenskal hoppas jag hinna arbeta med ikväll. Har ju prov imorgon så behöver nog plugga lite.


jag ler så nervöst hela tiden. fy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar