tisdag 4 september 2012

Premiär

Angående rubriken så är det som sagt premiär för mig att träna Aerobic Dance idag, ska bli ett riktigt äventyr att se mig fara runt där... Kom gärna inte och tjuvtitta, jag koncentrerar mig bäst utan publik.

Dagen har faktiskt gått snabbt, otroligt nog. Först Bild som gick som det skulle, efter det tyska då vi mest snackade om imperfekt och gjorde övningar. Sedan Svenska då vi började öva på att skriva dikter, jag hade ju min diktbok hemma och fick inte med den så fick skriva ännu mer, haha, detta är varför jag ska ha alla mina femhundra dikter i huvudet, hur det nu är möjligt. Sedan var det i alla fall lunch och jag tog sallad och lite fisk, faktiskt gott. Sådan stekt fisk var det, så en av två fiskar jag gillade. Den andra är ju fiskpinnar, som jag inte ens kallar för fisk. Lunchen gick förbi med att jag och Julia barrikerade oss i klassrummet och dansade till Just Dance 3 på Youtube. En riktigt kul upplevelse som saknats hela sommaren. Brukade göra det i våras och nu kommer det tillbaka. Engelska stod på schemat efter det och chillade mest hela lektionen då jag redan gjort klart hela planeringen. NO var sista lektionen då vi först gick igenom fotograferingen, fredag morgon, och lite annat. Powerpoint, roliga youtube-klipp och film stod på resten av lektionens tema. Slutade tre som vanligt och cyklade hem med Julia, fast hon drog till stan efter halva för att boka en resa under höstlovet. Åh, jag har resefeber. Vill verkligen resa någonstans. NU. Någon som kan ta med mig på en resa? Helst till ett varmt ställe.

I alla fall, idag ska jag försöka skriva riktigt mycket, ta det lugnt från skolarbete, och träna. Så, kanske slänger in något inlägg senare i kväll ,får se.


saknar dig min fina kusin
vet vi är sexiga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar