tisdag 18 september 2012

Lika sjuk som ett stunt

Japp, så lyder rubriken idag. Lilla Andrea är hemma och är sjuk. Var inte ens i skolan i en halvtimme innan jag stack hem. Tror jag har drabbats av min kära pappas sjukdom, tråkigt nog. Så det blir säkert hemma från skolan imorgon också. Sov i alla fall hela förmiddagen, sedan upp, äta lunch och kolla tv. Satte mig sedan med NO, vilket behövdes och nu väntar jag bara på att min bästis ska skriva ett svar till mig angående den nya storyn så jag kan göra trailern, haha. Ska försöka tjata på mina föräldrar att fixa varm choklad också som jag kan sitta och mysa med. Hur gött är inte det?

I alla fall, ska försöka bli frisk så jag kan ut och göra saker och slipper tråka ut er med sådana här inlägg. Låter inte det bra?
skönheten och odjuret
sa någon att det är tråkigt att vara sjuk? JAG GJORDE DET. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar