tisdag 25 september 2012

Som att börja på nytt

I och med att jag varit sjuk en vecka kändes det praktiskt taget som att börja skolan igen. Allting gick ändå bra. Behövde inte göra tyska-diagnosen som skulle vara skitsvår. Gick igenom texten i svenskan och förvånades över att jag gjort rätt hemma utan att vetat om allt. Gjorde engelska provet som var ett stort jäkla skämt. Herregud, skulle inte förvåna mig om man får fel för att det var för lätt, haha. Sist No då vi fick läxa tills torsdag, jättekul, men det är bara fotosyntesen och cellandningen så det klarar man ju. Fick även stanna kvar med klassen för att snacka om en grej men sedan bar det hem. Satte mig vid datan med macka och varm choklad och bara myste med en filt och läste igenom mina fanfics. Började även på ett nytt och det gick jättebra. Redan kommit igång. Så allt som allt har jag fem stycken aktiva fanfics just nu. Mycket att göra, men det går. Har ett mål att ha hunnit klar med minst ett innan jullovet. Får se om det blir så, haha. Hoppas i alla fall. Ska försöka skriva så mycket det går varje dag så hinner jag säkert.

I alla fall så ska jag snart titta på X Factor och sedan duscha. Sedan lägga mig i sängen och kolla ett avsnitt på Grey's som jag laddat ner. Eller om jag tar och tittar på Spice Girls filmen haha. Nostalgi.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar