söndag 23 september 2012

Söndag

Har varit ganska så off idag, känner jag, men det har gått fint ändå. Började med att vakna, kolla på Avengers, och sedan sätta mig och skriva ett långt tag. Åt sedan lunch och bestämde med mamma och pappa att vi skulle åka till Väla. Väl där köpte jag tre plagg jag kan visa imorgon och vi åkte även ut till en strand och gick med Zelda och Freja. Blåsigt värre, var det! På hemvägen såg vi även hur det fortfarande brann och åkte även igenom en massa brandrök som gjorde att jag fick huvudvärk... Stannade i alla fall på Max vid Eurostop där röken precis passerat och köpte middag, haha. Sedan hem och sätta sig vid datan igen. Har suttit där tills nu då jag har lagt mig ner i sängen och bara kollar runt lite. Har ju studiedag imorgon och då blir det att träffa min bästa vän, urkul som vanligt ska det bli.


Mmm
Dagens outfit eller nåt
åh vad jag älskar dig
läskigt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar